.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تقدیر کوروش یوسفی ساداتی منتخب شورای شهر ساری

پیام تقدیر کوروش یوسفی ساداتی منتخب شورای شهر ساری

"انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق"

خلق حماسه سراسر شعور و شور آفرین فرخنده روز 24 خرداد ماه برگ افتخار ارزشمند در گذر سالیان و گواه محکمی بر بیداری و هوشمندی مردم با ایمان و صادق مان است.

بی گمان همدلی و وفاق عمومی در جهت حضور معنی دار در تعیین سرنوشت منشا عواید بی شماری برای کشور عزیزمان و شهر با اصالت مان ، ساری است.

اینجانب با تکیه بر هویت مندی و کهن روزگاری شهرمان "ساری"  و به پشتوانه سرمایه های انسانی بی شمار آن آتیه ای روشن و پویا را به انتظار نشسته ام.

به واسطه آنچه در اندیشه ام در تکریم اخلاق انسانی و بروز آن در ایام فعالیت های انتخاباتی اخیر داشته ام بر این امر خطیر متعهد می شوم تا انشالله به اعتبار توفیق "معلمی" از مسیر رهنمون شده و مقبول شما گرامیان شهروند خارج نشوم و همواره خدمت گزاری امین و صادق در عرصه های پیش روی باشم.

بر خود فرض می دانم،ضمن تبریک انتخاب ارزشمند جناب حجت الاسلام دکتر روحانی  احترام و خضوع خود را به پیشگاه یاران هم اندیش ، شهروندان فهیم ، فرهنگیان شایسته و فرهیخته و مجموعه عوامل اجرایی ،نظارتی ،انتظامی و امنیتی انتخابات اعلام دارم و امید آن دارم که فصل جدیدی از خدمات کیفی ،صادقانه و روزآمد در مدیریت شهری به شهروندان ارائه گردد.

با آرزوی علو درجات برای روح قدسی امام راحل(ره)و شهدای گلگون کفن و توفیق و سلامت رهبری معظم انقلاب.

                                                                                                                      

                                                                                                               کوروش یوسفی ساداتی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یی 3 تير 1392
این بنده خدا از کجا اومد اصلا شهر رو بلده شهرسازی خوند خدا به داد ما برسه
dabir 2 تير 1392
فکر کنم عزیزی که این کامنت را گذاشت اولا احتمالا شهروند ساروی نیست چون کوروش یوسفی فرهنگی فرهیخته بدون ریالی هزینه فقط به واسطه شناخت واعتمادجامعه بزرگ فرهنگیان وشهروندان فهیم ساروی بیش از 15000رای سالموبدون خدشه(نه از رانت پارکینگ روشن برخوردار بود نه از امتیاز افتتاح ستاد توسط شهردار جوان نه از 50000کیف لب تاب خبری بود نه از جشن 13 رجب )مهم ترین خصلت این جوان فهیم صداقت واین که رفتار وگفتارو عملش یکی میباشد حتما شهروندان ساروی از این اعتماد ضرر نمی کنند(معاونت تیزهوشان ا.گ)
نوروز 3 تير 1392
با سلام
کوروش یوسفی در قلب ما جنوب شهری ها قرار دارد
یک فرهنگی ست که بنده افتخار شاگردی ایشان را دارم و حتما منشا خدمات خیر برای شهرمون خواهد بود
به ایشان هم راهیابی به پارلمارن شهری رو تبریک عرض می کنم
ن.تقی پور
نا شناس 3 تير 1392
ااقا کوروش تبریک ولی از فردای نشستنت توی شورا جوابگوی سادات محله ای ها نمی تونی باشی چه برسه به بقیه خدا بهت رحم کنه در هرصورت ارزوی موفقیت دارم
نا شناس 3 تير 1392
ساری متخصص عمران و شهر سازی می خواهد نه معلم آموزش و پرورش
شاید برای راهبندی ها یک معلم کار ساز باشه اما ساروی ها شهرساز حرفه ای می خواهند.
الهی 3 تير 1392
معلمی صادق و با درایت به جمع شورا پیوسته .انشا ا... موفق باشه
رضا- ساری 3 تير 1392
خدا به مردم ساری با چنین افرادی رحم کنه به نظر من این ها باید شب و روز دعا گوی مجلس باشن که اعضای شورا را به 13 نفر رسوند یک نفر خواهشا سابقه ی مدیریتی و تحصیلی این بنده خدا رو در بیاره تا ببینین قراره چه بلایی سر این شهر بیاد.حتی این پیامش پر از اغلاط دستوری و انشایی است . چه کنیم قوم و قبیله زیاد داره دیگه.
محمد 4 تير 1392
آفرین بر شما من بعنوان یکی از شهروندان فرهنگی شهر از دور انتخابات را رسد می کردم. این بزرگوار واقعا رای سالم داشت.انشاءا.. الگویی باشد برای آیندگان در رقابت های انتخاباتی
مراد- ساري 4 تير 1392
اين آقاي فرهنگي كه اين كامنت را گذاشت اول بايد بره كلاس املا تا رصد را رسد ننويسه بعد دست به تحليل احساسي بزنه مردم نمي گويند معلم و فرهنگي خوب نيست و نبايد در شورا باشند بلكه سخن سر اين است با چه تخصص و سابقه اي شك نداشته باشيد ايشان حتي تاكنون يك بند از قوانين شوراها رو مطالعه نكرده و در حوزه شهرسازي و ترافيك و مسائلي از اين دست كمترين اطلاعات رو ندارند و متاسفانه شوراي شهر شده محل آزمون و خطا . بدبخت شهروندان ساروي كه بايد اينا رو تحمل كنند. البته با اين پيامي كه ايشان فرستادند حتما از همه جريانات سياسي سهم خواهي هم دارند.
نا شناس 4 تير 1392
سلام.به اقای یوسفی تبریک میگم و براش ارزوی موفقیت دارم.اینکه وجود مهندس شهرساز برای شهر ضروری هست رو کسی نمیتونه انکار کنه اما اینطور هم نیست که مشکل سهر ما فقط در این زمینه باشه.با توجه به گستردگی خدمات در حوزه شهری و زندگی اجتماعی مطمئن هستم که اقای یوسفی که سابفه حوب و ارزشمندی رو تو کارنامه خودشون دارن میتونن موجبات خیر باشن خصوصا در زمینه های فرهنگی.ضمنا ما شهروندان هم نباید از وظایف خودمون غافل باشیم.به امید داشتن شهری اباد
ساداتی لاجیمی 4 تير 1392
آقا کوروش تبریک البته تبریک به مردم و شهر ساری به خاطر انتخاب بی حاشیه و بدون تبلیغ و برخواسته از بطن جامعه . انتخابی واقعی و به دور از هرگونه بزرگ نمایی. ارادتمند ابوعباس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.